Известие

Collapse
No announcement yet.

Не работи централното на задните врати

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Не работи централното на задните врати

    Момчета кажете от къде да започна, че така е малко жигулска работа.Работят когато си поискат но по-скоро в 95% от случаите не работи.Четох разни теми за приемник под третия стоп.Отидох да го разглобявам ама не мога да разбера какви са болтчетата.Едвам едвам се наврях да ги видя и ми се струват направо кръгли с кръгла дупка в средата.Не съм на 100% но така ми се сториха.Та ако не там къде другаде може да е проблема да го решавам, че почва да ми омръзва.Предния път пробвах няколко пъти с ключа но не зацепиха и забелязах, че като ги натисна на ръка и затворя двете врати после пък се отключват с ключа ама може и да е съвпадение.

  • #2
    Болтчетата са инбус 3 мм. май бяха, но едва ли е от приемника.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      Не се занимавай с приемника. Щом предните врати работят, проблемът гарантирано не е в него.
      Като начало разглоби буксите между задните врати и купето и ги почисти и нъпръскай с нещо за окислени контакти.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        Е на това му казвам светкавичен отговор. Ок за буксите ама къде са те...смисъл трябва ли да свалям корите на вратите или мога да ги стигна и без да правя такива изпълнения

        Comment


        • #5
          Отвори задните врати и ще ги видиш между вратата и колонката. Завърта се гривната и се свалят (изключват).


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Ахааа супер, много благодаря за отговорите.Утре след работа ще пробвам с ВД-40.

            Comment


            • #7
              По - скоро трябва да пръснеш с контактен спрей, а не с ВД40.
              Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
              Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
              Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

              Comment


              • #8
                Така! Напръсках с вд40 и задна дясна се оправи май.Пробвах 10-ти пъти и за сега бачка но задна лява не е*ава да се оправя.Заваля и загърмя и се прибрах-ще я гледам друг път.Някой има ли идея кои пинчета в буксата отговарят за машинката за централното да видя ток дали стига до там, че да не си играя да отключвам и заключвам 100 пъти.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
                  Така! Напръсках с вд40 и задна дясна се оправи май.Пробвах 10-ти пъти и за сега бачка но задна лява не е*ава да се оправя.Заваля и загърмя и се прибрах-ще я гледам друг път.Някой има ли идея кои пинчета в буксата отговарят за машинката за централното да видя ток дали стига до там, че да не си играя да отключвам и заключвам 100 пъти.
                  Пинове 4 и 5.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Ок, Благодаря!
                    Сега остана да са номерирани, че в тая кръгла букса... хахаха.То какво напрежение трябва да идва там...положително и отрицателнно ли не ги знам на какъв принцип работят? Или при отключване и заключване сменя поляритета само?

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
                      Ок, Благодаря!
                      Сега остана да са номерирани, че в тая кръгла букса... хахаха.То какво напрежение трябва да идва там...положително и отрицателнно ли не ги знам на какъв принцип работят? Или при отключване и заключване сменя поляритета само?
                      От скиците, които са дадени в техническото описание не става ясна номерацията на пиновете. Би трябвало да са означени на самите букси.
                      На въпросните пинове идва импулс с напрежение 12 V и продължителност около 1 секунда с различна полярност в зависимост от това дали се заключва или отключва.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        И на мене не ми се заключва задна дясна врата. Днес ще отворя буксата да я пръсна с контакт спрей.
                        Алфа 166 2.4 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Не вярвам вече, че проблема е в буксата-поне при мен.Клоня към кабелния сноп до буксат.Задна дясна при мен пак почна когато си иска да работи, а задна лява по-рядко зацепва...доста по-рядко.Днес ще сменям тампони на преден горен носач и евентуално на двигателя и май няма остане време за вратите да ги гледам.

                          Comment


                          • #14
                            Ако проблемът не е във въпросната букса, то най-вероятно се касае за тръгнал да си заминава или вече заминал мотор в бравата.
                            Ето обяснение, как се процедира в такъв случай.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              С пръскането на буксата със контакт спрей нищо не се получи но като дръпна леко дръжката моторчето работи някакви идеи?
                              Алфа 166 2.4 JTD

                              Comment

                              Working...
                              X